środa, 30 kwietnia 2014

PRZYGODA- SESJA NR 6 :) WIOSNA

WITAM :)

JUŻ JAKIŚ CZAS TEMU WYKONAŁAM MAKIJAŻ ARTYSTYCZNY( tak to sobie nazwijmy)

I DZIŚ WAM PRZEDSTAWIĘ CAŁĄ SESJE Z UDZIAŁEM 

Małgorzata Sakowicz

ZDJĘCIA WYKONANE PRZEZ

Krzysztof Melchert

Na początku parę słów na ten temat.
Modelka młodziutka, ale jaka śliczna :) pozdrawiam.
Moim zamysłem była magia koloru i niestety nie wyszło tak jak sobie wyobrażałam, ale pierwsze kroki postawione i nie mam zamiaru kończyć na tym. Ogólnie jestem zadowolona :) 

SAMI ZOBACZCIE.




PO PARU ZDJĘCIACH POSTANOWILIŚMY ZMIENIĆ CO NIE CO :)





WIOSNA !!!!!! 



DZIĘKUJĘ ZA FAJNE FOTKI, NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAC NASTĘPNYCH SESJI :)

A TU PRZYGOTOWANIA...








MIMO PARU PRZESZKÓD FAJNIE WYSZŁO :) 

PRZEDSTAWIĘ ZDJĘCIA RÓWNIEŻ KOLEGI, 
PILNEGO UCZNIA FOTOGRAFII :)
Mateusz Knop





DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ I ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA, A NA KONIEC ZDJĘCIE PROFILOWE MOJEGO BLOGA WIOSENNEGO :) 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz