wtorek, 11 lutego 2014

KROK PO KROKU- PAZNOKCIE

Hej :)


Mam dla was następny post krok po kroku, jak robić paznokcie :) 



W tym zdobieniu jest fajnie każdemu :)

 Przygotowuję płytkę 
do nałożenia formy i masy. (na początku usuwam skórki, matowię  drobno ziarnistym pilnikiem wraz z opiłowaniem wolnego brzegu, przemywam odtłuszczaczem paznkieć z jego okolicami i nakładam primer) Podkładam formę i przeźroczystym akrylem przedłużam paznokieć:)

 Po ściągnięciu formy nadaję kształt paznokciu i zabieram się do drugiej cześci :)

 Nakładam przeźroczysty żel nadbudowując  krzywą C. Blokiem lub pilnikiem drobno ziarnistym upewniam się że nigdzie żel nie pogrubił mi paznokcia w niechcianym miejscu jak np. na końcówce czyli wolnym brzegu albo przy skórkach :)

 Po tych czynnościach oczyszczam płytkę i zabezpieczamy paznokcie przed żółknięciem i pęcherzami malując ją żelem wykończeniowym. Ja używam 


  Teraz  maluję czarnym lakierem, w tym przypadku użyłam firmę Wibo. Na sztuczne paznokcie wystarczy jedna warstwa. Uwaga: szybko wysycha lakier na sztucznych paznokciach więc trzeba pospieszyć się z nałożeniem piegusków. Ja użyłam złote wielokolorowe. 

tu link...

Na koniec maluję paznokcie lakierem UV STAL.
 A tu link... 





Takie paznokcie możesz zrobić sobie sama, a przynajmniej zdobienie.
Polecam - drobne, błyszczące i wydłużające paznokcie zdobienie. 

Zapraszam do skomentowania.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz