poniedziałek, 3 listopada 2014

SESJA MOJEGO SŁOŃCA

WITAM.

Mój synek, Lucjan bardzo lubi gdy maluje kogoś, siebie lub jego :) Na prawdę, jak oglądałam filmiki na ten temat wszystko mu się podobało. 
Chodził za mną 4 dni i się wypytywał kiedy????? 
No i wyszło nam to tak :)




TAKIE ZDJ. JAK TE
 ŚCISKAJĄ MI GARDŁO,
 NIE CZUŁAM I NIE WIDZIAŁAM TEGO DO PUKI  NIE ZACZĘŁAM OGLĄDAĆ ZDJĘĆ.
  ŻADNA MATKA BY NIE CHCIAŁA ZOBACZYĆ SWOJEGO DZIECKA W TAKIM STANIE :/ 
do tego jest takim dobrym modelem 






Szybko poszło, a prześcieradło prałam 3 razy .
Kochani ketchup tak szybko nie schodzi :P

Wracając do zdjęć to wole te fotki...








 Zdjęcia z szczęką widać że są nierealne, a tamte powodują smutek w sercu Mamy. No, ale zrobione, wiec czemu nie pokazać światu mojego zdolniache:)

NO ALE TO NIE WSZYSTKO :) 
Po sesji była kąpiel i relaks :)


Dziękujemy za uwagę :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz