wtorek, 14 stycznia 2014

ZAKUP TU I TAM :)))

WITAM :) 
PRZEPRASZAM , WCZORAJ NIE UDAŁO MI SIĘ USIĄŚĆ DO KOMP.  ALE DZIS POWSTANĄ Z 3 POSTY :)  

WIEC ZAPRASZAM..........

WCZORAJ POCHODZIŁAM PO APTEKACH I NIE KUPIŁAM TEGO CO MIAŁAM IZ NIE  PRZYGOTOWAŁAM SIĘ  DO WYDANIA 150 ZŁ : /  
TAK - SAMA RECEPTA OKOŁO 70 ZŁ 

KUPIŁAM WIEC NA DOBRY START MYDŁO NATURALNE, CYNK I TABLETKI NA PAMIĘĆ I KONCENTRACJĘ - LECYTYNĘ (POLECAM IZ JUŻ PARĘ RAZY BRAŁAM I FAKTYCZNIE JEST REZULTAT) 
KUPIŁAM IZ NIE UMIEM BYĆ SYSTEMATYCZNA,  A TE TABLETKI MI POMOGĄ PAMIĘTAĆ O CODZIENNEJ PIELĘGNACJI. 
JUŻ OD PIERWSZEJ TABLETKI CZUJE, ZE NIE ZAPOMNĘ O NASTĘPNEJ  ; P

 
Mydło kostka naturalne hipoalergiczne 200 g – 1,99 zł (biedronka)
Chela - Cynk 30 kapsułek/ 1 kps.-15 mg  - 9,99 zł
Lecytyna sojowa 60 kapsułek/ 1 kps.-300 mg-  ok 10 zł

krem kosztuje-różnie...od 20 do 40 zl serio zależy jaka apteka(przynajmniej u mnie w miescie, dlatego nie kupiłam jeszcze bo muszę się rozejrzeć)
żel tez podobnie stoi cenowo. 

KUPIŁAM SOBIE KALENDARZ NA NOWY ROK...NIE MOGŁAM SIĘ POWSTRZYMAĆ :) 

CZYŻ NIE JEST ŚLICZNY ? :)  
biedronka- 9,99 zł
ok,  to tyle jeśli chodzi o zakupy.  

ZAPRASZAM DO NASTEPNYCH POSTÓW :)