środa, 29 stycznia 2014

ZACHCIANKI ;)

Witam :)

Jak każda kobieta miewam zachcianki, które mój maż toleruje. 
Oczywiście do czasu, bo nie pozwoli mi chodzić w dredach, czy się cała wytatuować. 
Ummm...marzenia :) 


Od paru lat farbowałam się na CZERWONĄ PORZECZKĘ.


Pewnego dnia wstałam rano, dość wcześnie ....(czasem się uda)


 i zabrałam siebie, oraz synka do fryzjera. 





Zawsze coś tam wymodzimy. 

A ja kupiłam z Joanny farbę DZIKI KASZTAN 


Wiem, że to wstyd doprowadzić się do takiego stanu. 
No jest tragedia...

A to skutki ciągłego gumkowania :/ 
No, ale nie da się nosić takich odrostów....

(Na zdj. są różne kolory włosów, ale tak wyglądały.) 

SĄ W KOŃCU... 

Lekko podcięte na prosto. 
Nie chciałam zjechać ich z długości, a końcówki musza poczekać. 

CO SĄDZICIE O FARBACH Z JOANNY?