niedziela, 2 lutego 2014

KROK PO KROKU MAKE-UP

Witam :)

Dziś przygotowałam  taki o to makijaż.

U mnie zależy wszystko od humoru jaki mi towarzyszy. 
A u was? ? ?


Wiem strasznie wyglądam.



Po nałożeniu fluidu, korektora oraz zmatowieniu twarzy mineralnym pudrem w kamieniu konturuję lekko twarz.



Po wyczesaniu pudru z brwi podkreślam je cieniem. 
(brwi to podstawa) 

No i zabieram się do malowania oczu. 


Na początku rozjaśniam powiekę jasnym cieniem.
W zewnętrznym kąciku oka nakładam zgniłą zieleń, a w zagięciu powieki matową czerń.



Następnie rozcieram czerń  by nie było widać przejścia, przy okazji dokładam trochę czarnego cienia w kąciku, na dolnej powiece.



Następnie nakładam złoty cień na środek powieki i dorzucam zgniłej zieleni by ją uwydatnić.



Dokładam jasny cień na górnej powiece i dolnej w kąciku wewnętrznym. Czarną kredką maluję linię wodną. Dla pogłębienia maluję również górna linie wodna.



Jasnym cieniem podkreślam łuk brwiowy i zagięcie powieki od środkowego kącika.



Następnie maluję eyelinerem kreskę.



Później wyprowadzam leciutko zewnętrzny kącik oka.
To spowoduje wydłużenie rzęs.



Zalotką podkręcam rzęsy.



Podkręcenie rzęs daje fajny efekt, ale trzeba uważać by ich nie połamać.  Następnie tuszuję rzęsy wydłużającym tuszem.



Ja mam wąską górną cześć ust, więc ją rozjaśniam jasnym cieniem (matowym) lub  jasnym pudrem. Obrysowuję kredką usta i nakładam pomadkę. Na koniec poprawiam kontury twarzy brązerem i nakładam róż na policzki.



Po wszystkim pstrykam fotki by uwiecznić moje pomysły. 

Zapraszam do obejrzenia innych postów i komentowania.


























2 komentarze:

  1. bardzo fajny makijaz na codzien ;D szkoda ze nie mam tylko takich kolorow w swojej kolekcji, czas to zmienic ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam...dziekuję za kom. takie kolorki sie przydają , już wiele makijaży zrobiłam w ten sposób. Jak dla mnie szybki sposób na makijaż -efektowny :) polecam

      Usuń