niedziela, 2 lutego 2014

NAJLEPSZA PIOSENKA :)


KOCHAM JEJ SŁUCHAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!

 A WY CO LUBICIE, KOCHACIE????




  • Autor: Beata Kozidrak
  • Rok powstania:
  • Kompozytor: Paweł Sot
  • Wykonanie oryginalne: BAJM
  • Inne wykonania:
  • Albumy, na których znalazł się utwór: Biała armia (1990)

Bajm- miłość i ja

Ona i ja 
Siostry dwie 
Bieguny dwa 
Powiedz mi 
Która z nas 
Dziś więcej znaczy. 

Jej twarz 
Moja twarz 
Kolor ust 
Potęga słów 
Jak to jest 
Czuję ból 
Gdy ona płacze 

Zraniłam ją nie pierwszy raz 
Żałuję też nie pierwszy raz 

I tak 
Dzielę z nią 
Każdy żal 
I każdy mój błąd 
I niepewność 
Wierząc, że 
Jej siła jest ze mną. 

Zraniłam ją nie pierwszy raz 
Żałuję też nie pierwszy raz 

Miłość 
Czy ty wiesz co znaczy 
Mieć w sercu jej blask 
Nigdy 
Nie zrozumiesz tego 
Nie spotkasz jej sam. 


Moim zdaniem daje do myślenia :P 

Bajm góra !!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz