piątek, 14 marca 2014

PRZYGODA - SESJA NR. 2

Witam :) 

Dawno nic się tu nie działo, ale kochani wracam z pełna teczką. 
Miałam zaszczyt malować naszą Miss Pomorza. 
Piękna, piękna i jeszcze raz piękna. 

Miałam następny schodek do pokonania i chyba się udało. 
Najpierw zaczęłyśmy od makijażu "bezpiecznego".

Moim skromnym i jeszcze mało doświadczonym zdaniem brązy są najbezpieczniejsze, oczywiście nie licząc kreski eyelinerem .
To już było bardziej ryzykowne, ale jak widziałam efekt z samych cieni to zaryzykowałam.

  
Makijaż wykonałam w dwóch odcieniach brązu, złota i białego z drobinkami złota. 
Moim zdaniem bezpieczny makijaż. 


Makijaż miał posłużyć do sesji robionej przez dzieciaki z Szkoły Podstawowej nr 2. w Bytowie. 
Zajęcia prowadzi Krzysztof Melchert.



Nigdy nie uczyłam się sztuki makijażu i widzę jakie błędy popełniłam.  


Widzę ile światło robi, wiec każda taka sesja to następna lekcja. 


Dwa pierwsze zdj. są mojego wykonania zaraz po skończonym makijażu. Zaznaczone są moim logo.

A to moja mała fotorelacja :)


Cała ekipa, prawie ;)


Nie jestem fotografem, ale zawsze coś podpatrzyłam :) 


Koniec mojej drugiej sesji. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz