poniedziałek, 24 marca 2014

ZAKUPY TU I TAM :)

WITAM

DAWNO NIE WSTAWIAŁAM ZAKUPÓW KTÓRE ZROBIŁAM, WIEC DORZUCAM  :)


OD RAZU DODAM KRÓTKĄ RECENZJE BO MAM JE JUŻ MIESIĄC. 
Zacznę do odżywki do rzęs, wiec widzę rezultat. 
Smaruję nią również brwi, iż staram się zapuścić bo chcę zmienić kształt. Niestety większa ilość lub dokładność nałożenia szczypie w oczy. 
Puder jest super, wiec dokupiłam fluid mineralny i jestem zadowolona. 
Róż do policzków również się spisuje, fajna pigmentacja. 
Korektor zielony często używam na wypryski, ale niestety korektory cieliste i korektor pod oczy nie spisuje się u mnie. 



Krem zmieniłam szybko, za tłusty dla mnie.
Płyn micelarny używam od dawna razem z mleczkiem.
Niestety skóra szybko się ściąga.



Z tego zakupu jestem zadowolona, 
używam cienie na dwa sposoby.
Jeden do makijażu wieczorowego, drugi zaś do makijażu dziennego. Mają dobrą pigmentację, ale nakładam je gąbeczką.


POSTARAM SIĘ DODAĆ WIĘCEJ, JAK TYLKO ZNAJDĘ CZAS NA POROBIENIE FOTEK :)

A MOŻE KTOŚ Z WAS UŻYWA KTÓRYŚ Z TYCH KOSMETYKÓW? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz